Странице

16. 4. 2015.

Gabrini Multivitamin 387





Iako nisam veliki ljubitelj Gabrini lakova za nokte, dopala mi se boja koju ovaj ima, prolećna je i jako lepo izgleda na kratkim noktima. Ipak, formula laka je problematična i dosta se čudno ponaša. Boja je nešto izmedju zelene i plave, nije klasična mint, i menja se prema svetlu (prirodno-veštačko), a krema je na prvi utisak redja od ostalih Gabrini lakova koje sam probala, pa se pokrivenost dobija iz dva sloja (u mom slučaju nejednaka, prvi tanji, drugi deblji). Lak lepo klizi po noktu dok se maže, četkica je zadovoljavajuće debljine, ali pravi mehuriće na pojedinim mestima i to nije do mojih noktiju. Probala sam ga i sa bazom i bez nje, i pre i posle pranja ruku, i sa kremom i bez, i u sva tri slučaja ostaju mehurići. Slično iskustvo sam imala i sa drugim lakovima ove marke. Narvno, lak ima dosta neprijatan miris kao svi ovakvi, a najveća mana mu je sušenje. Prvi sloj (onaj tanji) još i nekako, ali drugi (deblji) nikako. Čim sam ga namazala počeo je da se zgrušava na noktima i taman kada sam pomislila da će sve biti brzo gotovo, dobio je onu ''žvakastu'' strukturu i onda se sušio više od sat vremena. Na kraju su ipak ostali tragovi posteljine na njemu, jer nije bio do kraja osušen kada sam legla da spavam (dakle, više od sat vremena posle nanošenja). Ni postojanost mu nije bog zna kakva. Prvo, ima tendenciju da se povuče još u toku mazanja, a već sutradan je na noktima bila primetna bela linija na vrhu nokta. Posle pranja kose, na primer, skroz je iskzan na vrhovima. Dakle, prilično loš izbor uprkos boji koja je lepa. Mogao bi da prodje, kao u mom slučaju, za probu, i jedno do dva mazanja kada nemate neku drugu opciju. Prva slika je radjena na veštačkom, a ostale slike na prirodnom svetlu.








4 коментара:

  1. Sjajna nijansa, bas mi se dopada. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :)

      Ako možeš, bolje nadji neki kvalitetniji u sličnoj nijansi, makar zbog formule :)

      Избриши
  2. Zanimljiva boja (volim te prigušenije nijanse), ali meni su Gabrini lakovi zlo u rangu sa kineskim lakovima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo to :) Ja sam ga imala kod sebe, pa reko' aj da probam baš zbog boje, dugo nisam takvu stavljala, ali koliko se to čudo sporo suši i koliko grozno miriše, kapiram da i kinezi prave bolje :D

      Избриши

Hvala što izdvajate vreme za komentare. Imajte u vidu da je ovo ameterski kutak i da su fotografije i tekstovi pisani u tom kontekstu, pa često nisu savršeni, ali to i nije cilj ovog bloga. Svaki savet, ideja, preporuka, pa i kritika su dobrodošli ako su iskreni. :)