Странице

7. 4. 2015.

Aura Nail Polish Color Off Remover (x2)



Jedna od kupovina koja mi uvek teško pada je kupovina kvalitetnog odstranjivača laka za nokte i obično se završi neslavno. Do sada sam koristila Fitogal i bila dosta zadovoljna njim, medjutim iako i dalje jako lepo skida lak sa noktiju, čini mi se da mu se miris promenio. Ne znam da li je moja trudnoća uticala na to, jer sam tokom iste, a i nakon porodjaja mnoge mirise počela teže da podnosim, u svakom slučaju bilo mi je jasno da nešto moram da uradim po tom pitanju i da miris bebe i njenih kremica i kupki ne želim da menjam mirisom hemikalije koja mi ostaje po kući i par sati nakon skidanja laka.




Na Aurine odstranjivače sam naišla slučajno u Liliju i odmah me je privukla ambalaža u roze boji. Stručnjaci kažu da je bela boja dominantnija i da kupci prvo posežu za proizvodima bele boje, medjutim, to sa mnom nije slučaj, jer sam drugu, belu bočicu videla tek kasnije. Dakle, reč je o dve vrste odstranjivača, a oba dolaze u ambalaži od 50 i 100 ml. Cena im je 115,00 i 119,00 dinara za manju milimetražu, odnosno 193,00 i 199,00 dinara za veću. Ova razlika u milimetraži je, ispostavilo se bar kod mene, odlična stvar i veliki plus, jer ako mi ne budu odgovarali i ne budu kvalitetni, neće mi biti žao što bacam čitavu bočicu i pare sa njom. Takodje, manja varijanta je pogodnija za torbu ili neseser, naročito kada negde putujete. Ja sam, dakle, krenula sa tom manjom i bezbolnijom varijantom od 50 ml.






Osim razlike u milimetraži postoji razlika izmedju odstranjivača sa i odstranjivača bez acetona. Prvi dolazi u roze bočici i namenjen je prirodnim noktima, a sadrži aromu kivija (mene miris podseća na lubenicu). Drugi dolazi u beloj bočici i namenjen je veštačkim noktima, a sadrži aromu jagode (malinasti miris). Obe arome trebalo bi, kaže proizvodjač, da pokriju neprijatan miris rastvarača. Iskreno, ne znam nijedan ovakav proizvod koji je skroz uspeo da neutrališe miris hemikalije, to je prosto nemoguće, pitanje je samo da li u manjoj ili većoj meri može da ga ublaži. A Aurini proizvodi su prošli taj test. Ono što sam na početku teksta napisala da mi je glavni problem, a to je zadržavanje neprijatnog i vrlo iritirajućeg mirisa hemikalija po kući satima, ovde nije slučaj. I to je drugi plus. Dakle, miris je svakako prisutan, malo je zakamufliran voćkastom aromom, ali ne guši i ne umara mozak ceo dan, dovoljno je jedno lepo provetravanje i problem je rešen. Ipak, ako bih morala da napravim razliku, miris odstranjivača bez acetona je jači. Takodje, taj voćkasti miris se zadržava na noktima i posle skidanja i pranja ruku kod oba odstranjivača i to je zaista jako prijatno, mada bih ja više volela da ga nema zbog bebe. Inače, pored pomenutih aroma oba sadrže ulje badema i ulje ricinusa koji regenerišu nokte.

Još jedna dobra stvar je što bočice imaju dozer, jer nakon kupovine, a pre dolaska kući, strepela sam da li ću po otvaranju čepa zateći rupu i na šta će u tom slučaju ličiti nanošenje odstranjivača na vatu. Dakle, treći plus. Dozera na alkoholnim flašama i ovakvim bočicama nikad dosta :) Vidim da nekima smeta što bočice imaju čep, pa moraju svako malo da odvrću i zavrću, ali meni to nije problem, valjda sam na to navikla sa prethodnim proizvodima. Ipak, čini mi se da je u jednoj od ove dve bočice bilo više odstranjivača, jedna bočica je pod rukom bila teža, druga kao da je bila malo ispražnjena, što nije do samog proizvodjača, več drogerije gde sam ih uzela, a gde se neko od kupaca valjda samoposluživao, ali eto saveta proizvodjaču da na ambalažu prelepi deklaracija ili da smisli neko rešenje koje bi ukazivalo na otvaranje proizvoda u radnji.




Iako sam mislila da će mi odstranjivač bez acetona bolje leći, jer sam do sada uglavnom takve koristila i to mi je bio najvažniji kriterijum pri kupovini, ovde se ispostavilo drugačije, pa sam više zadovljna odstranjivačem sa acetonom. Sa oba, medjutim, treba malo više da se zapne i trlja, naročito kod lakova koji su pigmentovaniji ili tamniji ili imaju dodatke u vidu šljokica ili glitera, a razlika je samo u tome što odstranjivač sa acetonom za nijansu brže radi taj posao. Ja sam do sada navikla da lak skinem iz bukvalno dva poteza, a kod Aurinih je ipak potrebno malo više vremena i truda. U principu, najviše problema sam imala sa prvim nanošenjem koje ne skine lak u onoj meri koliko ja želim, pa moram da dodajem još, ali i sa prelazima izmedju nokta i kože, jer kada se tu lak uvuče teže ga je skinuti i onda je zaista potrebno jače trljanje. Ipak, pohvalno kod oba, a to je, verujem, i najbitnija stvar u ovoj recenziji, je što nijedan ne ostavlja tragove i ne beli nokte. Čak su nokti vrlo glatki posle njih, a tome se nisam nadala. Da li isušuju kožu oko noktiju, e tu baš nisam merodavna, jer ja uvek posle skidanja laka operem ruke i namažem kremu oko noktiju, pa ne znam. Pohvalno je i to što nema mnogo razlivanja, nema nepotrebnog curenja i skidanje nije musavo kakvo ume da bude sa nekim drugim odstranjivačima. Takodje, ne ostavljaju onaj lepljivi (uljani) osećaj koji ume da smeta dok ne operete ruke. U svakom slučaju, ukoliko do sada niste, isprobajte ih, nećete pogrešiti sa manjim pakovanjem za početak, taman da proverite da li vam odgovaraju. Cena je razumna, a kvalitet u odnosu na istu sasvim pristojan.




Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što izdvajate vreme za komentare. Imajte u vidu da je ovo ameterski kutak i da su fotografije i tekstovi pisani u tom kontekstu, pa često nisu savršeni, ali to i nije cilj ovog bloga. Svaki savet, ideja, preporuka, pa i kritika su dobrodošli ako su iskreni. :)