Странице

4. 9. 2015.

Essence quick & easy sponge nail polish remover





Drugarica je pre izvesnog vremena izrazila želju da proba skidač laka sa sundjerom, pa je na moju ideju prvo probala ovaj koji essence ima u ponudi (malo zbog pristupačne cene, malo jer esscence proizvodi retko kada iznevere). Pošto se njoj nije dopao ili joj jednostavno ovakva vrsta skidača lakova za nokte nije legla, dala ga je meni na probu i kod mene je i ostao. Cela recenzija bi mogla da stane u jednu rečenicu: ubaciš prst u bočicu u kojoj se nalaze sundjer i skidač laka, provrtiš par puta, izvadiš i gotovo. Ipak, ja sam morala da napravim dve liste, onu za i onu protiv, jer proizvod ima i prednosti i mane i jer o njemu zaista sve može da se kaže samo u te dve liste, a da bude jasno o čemu se radi. Dakle, idemo redom:


ZA:

- Pakovanje (bočica) je vrlo malo i vrlo zahvalno za ručni prtljag i putovanja, jer ne zauzima puno prostora, pa samim tim nema nepotrebne jurnjave posebno za skidačem, a posebno za vatom ili tuferima, kako pre putovanja, tako i kada se stigne na željenu destinaciju. Sve je nadohvat ruke, takoreći na jednom mestu. Isto važi i za svakodnevne situacije ukoliko sa sobom u torbi nosite lak i skidač (a znamo svi kako izgledaju ženske torbe i čega sve u njima ima)
- Pakovanje je, takodje, vrlo simpatično i veslih boja, što svakako ne utiče na kvalitet proizvoda, ali je lepo na oko i to je dodatni plus ako volite stvari koje su lepe na oko
- Skidač laka sadrži formulu koja je aceton free (što meni najviše odgovara) i vrlo prijatnu mirisnu aromu koja se zadržava na rukama i posle skidanja laka i pranja ruku (sam miris skidača nije jak i težak i ne miriše na hemikaliju)
- Skidač se dosta dobro, čak i odlično pokazao u kombinaciji sa jednoslojnim lakovima i lakovima koji nisu previše pigmentisani (uglavnim nežnije, pastelne nijanse)
- Skidanje laka je brže u odnosu na klasičnu metodu
- Nema nepotrebnog razlivanja i curenja (ako ste pažljivi; videti listu protiv)
-Nema vate ili tufera koje posle skidanja laka morate da bacate, dakle manji je nered koji ostavljate za sobom.


PROTIV:

- Skidač se nije pokazao najbolje sa lakovima za nokte koji se moraju mazati u bar dva ili više slojeva. Pigmentisaniji lakovi se njime teže skidaju. Lakovi sa gliterima i sličnim dodacima gotovo nikako.
- Da biste skinuli lak ovom metodom, morate da gurnete gotovo ceo prst u bočicu. Dobro, bar pola prsta. U svakom slučaju, dobar deo kože je u bočici i pod skidačem, a to nije slučaj kada sami dozirate skidač standardnom metodom.
-Ako ste smotani kao ja, može da se desi da vam bočica ispadne na pod i skidač laka iscuri. Ili ako okrenete bočicu naglavačke. Bočica nema dozer niti bilo kakvu vrstu zaštite (sem glavnog poklopca). A ako se pitate zašto bi iko okretao bočicu naglavačke, nemam odgovor. Probajte jedan dan da budete ja :)
-Skidač ostavlja uljani osećaj po rukama. Diskutabilno je da li ovo zaista stavka za listu ''protiv'', jer znam da nekima to ne smeta. Pošto ja to ne volim, našla se ovde.
-Sundjer koji je u bočici se posle odredjenog vremena isprlja toliko da je nemoguće sa njim bilo šta raditi. Iako u bočici ima još skidača koji je itekako upotrebljiv i proizvod bi sigurno još mogao da se koristi, čini se da je to nemoguće upravo zbog prljavog i musavog sundjera koji to ne dozvoljava. Konkretno, pokušavajući da skinem čak tri sloja žutog laka (što mi ponekad nije lako ni klasičnom metodom), sav lak je ostao na sundjeru, pa je svako naredno skidanje ostavljalo žute mrlje od tog laka po noktima i koži. Tada sam zvanično i završila sa ovom bočicom, jer je bila neupotrebljiva.


Bočica sadrži 75 ml skidača laka za nokte, a rok upotrebe je 6 meseci od otvaranja.
Na slici ispod je sadržaj koji je utisnut na bočici, pa možete sami pogledati da li vam sastojci odgovaraju ili ne.






4 коментара:

  1. Nikada me ovakvi skidači nisu privlačili, posebno ne bezacetonski, ali ovaj zapravo ima sastav koji mi se sviđa. Samo mi se to prenošenje boje sa zaprljanog sunđera kasnije na nokat ne sviđa.

    ОдговориИзбриши
  2. Nikad nisam koristila ovakve skidace, videla sam ga po drogerijama, ali nisam uzela, ja ipak najradije koristim onaj koji sama doziram na tuferu. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Iako me privlači brže i jednostavnije skidanje laka za nokte, ipak je lista protiv prevagnula i neću kupiti ovaj proizvod. Svakako mi nije previše mrsko da ga skidam klasičnom metodom :)

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, jako mi se dopada tvoj blog :)

    ОдговориИзбриши

Hvala što izdvajate vreme za komentare. Imajte u vidu da je ovo ameterski kutak i da su fotografije i tekstovi pisani u tom kontekstu, pa često nisu savršeni, ali to i nije cilj ovog bloga. Svaki savet, ideja, preporuka, pa i kritika su dobrodošli ako su iskreni. :)