Странице

31. 3. 2015.

Flormar SuperMatte M118





Ako vam napišem da sam do sada potrošila bar 10 bočica ovog laka, biće vam jasno ko je moj favorit i otprilike bi cela recenzija mogla da stane u samo jednu rečenicu: kunem se u njega.





Boja je taman kakvu volim i to je ono što me je odmah privuklo, dakle, nešto kao raspberry-pink, ne vuče na crveno, a nije ni samo pink i to je mi je bilo najbitnije, jer time nema tendenciju da ''uguši'' samo jednom nijansom. Mada, na pojedinom svetlu primećujem plavi podton, to ne smeta i ne kvari utisak. Takodje, boja je lepo pigmentovana i divno sija kako na suncu, tako i na veštačkom svetlu. Naravno, nema govora ni o kakvom matiranju iz naziva, odlika mu je upravo sjajnost koju ima. Lak nema nikakvih dodataka, nije ni previše gust čega sam se u početku bojala, pa se ne razvlači po noktima u toku mazanja, ali svakako jeste kremastiji, što je bolje nego da je redak, pa ako ste u žurbi radi posao i sa jednim slojem. Naravno, dva sloja daju sjajnu zavšnicu koja mu je neophodna.




Mana mu je što se sa jednim slojem brzo krza na pojedinim mestima, ponekad čak i na sredini nokta, ali se ni sa jednim ni sa dva sloja ne povlači u vidu one čuvene bele linije na vrhu (bar je to kod mene slučaj). Normalno, nešto sporije se suši sa više (dva ili tri sloja), ali se u principu suši jako brzo i tu nemam zamerku, meni je to mnogo puta značilo, jer sam imala običaj da ga namažem i pola sata pred izlazak i sredjivanje. Bočica, medjutim, ima 10 ml kao i svi ovakvi Flormar lakovi, pa nikad ne stignem da je potrošim do kraja, jer se već malo ispod polovine zgusne i osuši, pa se teže maže i onda kupuj novu. U odnosu na bočicu, četkica je odlična i vrlo precizno se njom barata. Iako je tanka, lepo prekriva iz dva poteza i lepo se ''zavlači'' sve do kraja nokta bez da umusavi zanoktice, a uz to je dovoljno dugačaka i blago iskošena u obliku slova A, pa ne sakuplja lak na vrhu niti on curi neujednačeno. Prelazak četkice preko noktiju ne ostavlja linije, dva povlačenja su dovoljna da se lak lepo izjednači na njima. Takodje se dosta jednostavno skida i ne ostavlja žute mrlje po noktima, to mogu da potpišem, jer sam mesecima samo njega koristila, mazala, skidala, pa ponovo mazala i nikad mi nije uništio nokte.

Uz cenu koju ovaj Flormar ima u njihovoj maloprodaji (trenutno 149 dinara), kvalitet je više nego zadovoljavajući, boja je savršena, postojanost je dobra, nanošenje je vrlo lako čak i kada užasno žurim ili kasnim i već nekoliko godina je zbog svega toga moj izbor i prvi na spisku za kupovinu. Meni je on bio ljubav na prvo mazanje i jedan je od onih lakova kojima se stalno vraćam i sa kojima kupovina nikada ne može da bude pogrešna.

Napomena: Na prvim slikama u postu je predstavljena stara bočica ovog laka, jer sam je ja u toku pisanja posta imala kod sebe (pravim zalihe kao hrčak kada mi se nešto dopada), a na slikama dole je i nova bočica sa crnim čepom. Medju njima nema razlike u milimetraži i četkici.





Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što izdvajate vreme za komentare. Imajte u vidu da je ovo ameterski kutak i da su fotografije i tekstovi pisani u tom kontekstu, pa često nisu savršeni, ali to i nije cilj ovog bloga. Svaki savet, ideja, preporuka, pa i kritika su dobrodošli ako su iskreni. :)