Странице

31. 3. 2015.

Aura She Bunny 107





Za Aurine She Bunny lakove za nokte svi već znate, u pitanju je prepoznatiljiva mala bočica i simpatično smešna cena. Meni ovi lakovi nikada nisu bili posebno interesantni, valjda baš zbog izgleda bočice (deluje mi pomalo socijalno) i ne tako velike milimetraže, ali crvena nijansa koju sam odabrala poslužila mi je savršeno kada sam se udavala. Naime, kako nisam ljubitelj crvenih lakova i retko ih nosim, najčešće zimi i to u nekim specijanim prilikama, a venčanje je obavljeno krajem maja, dakle, već smo duboko zagazili u proleće, bilo mi je van pameti da pored svih troškova koje sam tada imala kupujem i crveni lak u nekoj većoj bočici koji sigurno više košta i koji (još sigurnje) nikada neću namazati i koji će skupljati prašinu. A da cena laka ne znači i kvalitet istog, ispostavilo se u ovom slučaju, jer upkos smešnoj ceni, lak se pokazao odlično, boja je bila savršena za taj dan, naročito u kombinaciji sa belom venčanicom, kožnom jaknom i krv crvenim ružama u bidermajeru. Dakle, nisam bila klasična mlada sa frenčom :)




She Bunny lakovi koštaju manje od 100 dinara i dolaze u pakovanju od 5,5 ml. Četkica je minijaturna i meni ide na živce, jer imam širu nokatnu ploču, ali ako ste izvežbani nećete imati problem da sve prekrijete iz par poteza. Ja na slikama imam dva tanja sloja, ali je pokrivenost sasvim dobra i sa jednim ako imate kratke nokte kao ja, postojanost je solidna (par dana), formula mu je prihvatljiva i jako lepo sija na suncu. Nijansa je ona crvena, klasična, nema dodataka u vidu dominantnog podtona ili nekog nepotrebnog shimmera i drugih zezalica koje bi pokvarile celokupan utisak. Bočicu koju sam tada kupila još uvek čuvam (uskoro će dve godine) i kada sam je nedavno ponovo otvorila, lak se nije skorio i osušio, i dalje može da se koristi.





Нема коментара:

Постави коментар

Hvala što izdvajate vreme za komentare. Imajte u vidu da je ovo ameterski kutak i da su fotografije i tekstovi pisani u tom kontekstu, pa često nisu savršeni, ali to i nije cilj ovog bloga. Svaki savet, ideja, preporuka, pa i kritika su dobrodošli ako su iskreni. :)